eSupport uitgelegd
Hieronder vindt u uitleg over de werking van eSupport

Klik hier voor PC Paspoort
Jambon IT
Hann van Bedaf
Van Bossehof 7
5121 AD Rijen


//T: 0161-223252
//M: 06-50558660
//E: info(at)jambon-it.nl

//KvK: 53587278

 

// Helpdesk // On Site Support // Diensten // Maatwerk //  Referenties // Particulieren   // Reageer
  Helpdesk: Altijd een betrouwbare vraagbaak achter de hand.
Telefonische ondersteuning bij allerdaagse vragen of problemen.
  On site support: acute problemen worden snel opgepakt, bij voorkeur remote. Indien
nodig worden problemen op locatie verholpen.
  Producten en Diensten die wij aanbieden zoals Onsite en Online Support,
Online Backup, Hosted Exchange en Webdesign
  Bedrijfspecifieke toepassingen in Office: sjablonen, database frontend, excel toepassingen,
wij vervaardigen ze op maat voor U dus conform Uw wensen en specificaties.
  Referenties, bedrijven en instellingen waarvoor wij IT diensten uitvoeren.
Jambon IT eSupport Module
voor Hulp op Afstand
TeamViewer downloaden download eSupport
Klik hier voor meer info over eSupport!

Jambon IT biedt u de mogelijkheid om U op afstand te ondersteunen bij het gebruik van Uw PC en aanverwanten. Of het gaat om een storing of een probleem of vraag die U heeft bij het gebruken van de PC, met eSupport kunnen wij u snel en effectief van dienst zijn.
Door een klein programma vanaf onze website te downloaden en uit te voeren kunt u met ons contact maken en kunnen wij, met Uw instemming, Uw PC overnemen en zo Uw vraag of probleem oplossen. 

Dat werkt als volgt:

Klik op de button 'download eSupport'. Uw surfprogramma vraagt u of u het bestand wilt opslaan of uitvoeren. Beide zijn mogelijk. Als u kiest voor uitvoeren slaat u een stapje over.

 of

Hierna moet u bevestigen dat u het programma afkomstig van Teamviewer wilt uitvoeren
Vervolgens accepteert u het Disclaimer venster.

 Disclaimer

Hierna komt het volgende eSuppport scherm in beeld.

Contactscherm


Uw ID en wachtwoord, beide staan in dit schermpje vermeld, moet bij ons bekend zijn. Dat kan telefonisch (0161) 223252. U geeft dan meteen aan wat het probleem is of wat uw vraag is.
Op het moment dat wij uw ID en wachtwoord hebben ingegeven verschijnt het volgend schermpje rechtsonder in uw beeld:


Statusscherm
 

Nu kunnen wij uw scherm zien en, zeker zo belangrijk, overnemen.

Extra Opties
In het statusscherm dat rechtsonderin uw scherm staat kunt u de sessie altijd beŽindigen door op het rode kruisje te klikken.
Een klik op de button Functies maakt andere opties zichtbaar zoals